Kultura gledanja (ili slušanja) podcasta kao jednog od osnovnih vidova informisanja jeste tvorevina današnjeg poretka – i njene prednosti su praktičnost, dinamičnost i ono najvažnije, lakoća usvajanja. Modni entuzijasti se neretko okreću upravo ovakvom sadržaju kako bi pronikli u samu srž neiscrpne tekstilne industrije – bilo da je reč o tajnama poslovanja ili različitim pristupima novim (mikro)trendovima. Shodno tome, ovo su podcasti o modi koja ne propuštamo.
Podcasti o modi koje ne propuštamo
Fashion radio
O uzajamnom odnosu mode i muzike smo uveliko govorili. Upravo zbog toga, na našoj listi našao se i podcast koji u potpunosti sjedinjuje ove dve umetničke forme. Voditelj DJ Fat Tony za svakog gosta priprema seriju pitanja koja ističu važnost muzike u procesu dizajniranja. Kao i prilikom prezentovanja samih kolekcija. Među najboljim epizodama je svakako ona u kojoj DJ Fat Tony intervjuiše britansku dizajnerku Martine Rose. Rose pretežno govori o značaju clubbing kulture u modnom svetu. Nešto poput ideologije koju je zastupao i sam Pocco Rabbane koji je sedamdesetih godina prvi uveo muziku kao neizostavnu komponentu njegovih revija.
Cutting room floor
Kada se glumica Zendaya na premijeri filma “Dune” pojavila u Muglerovom robotskom odelu, modna scena je u potpunosti zanemela. Legendarni arhivski komad iz 1995. prvi put je viđen izvan piste i objektiva genijalnog fotografa Helmuta Newtona. Zendayin dugogodišnji stilista Law Roach ubrzo nakon premijere, u podcastu Cutting room floor, voditeljki (i dizajnerki) Recho Omondi otkrio je sve o jednom od najekstravagantnijih izgleda na crvenom tepihu u modernoj pop kulturi. Njen profisionalni pristup i osećaj za prepoznavanjem pravog trenutka ono je što postavlja podcast Cutting room floor na sam vrh najznačajnije “modne literature”.
Brendawearness
Modna urednica magazina 032c i nemačka influenserka Brenda Weischer redefinisala je pojam uticaja na društvenim mrežama. Njene strategije poslovanja umnogome se razlikuju od popularnog narativa koji pretežno konzumiramo na Instagramu. A, nenametljiva promocija sadržaja kreira privid odsustva plaćenih objava. Zalaže se za održivost i crno-beli garderober. Kupuje pretežno vintage komade, a njena modna osvešćenost inspiracija je čitavoj generaciji (mladih) entuzijasta. Ne tako davno, odlučila se za korak dalje i osnovala podcast Brendawaernes. Do sada je snimila svega osam epizoda u kojima je otkrila tajne kako modne industrije, tako i biznis modele kojima se služe influenseri. Jedna od gorućih tema su agencije koje zastupaju influensere, met gala i učešće brendova, kao i trikovi za kupovinu vintage komada.