Serija “Sex and the City” je bila svojevrsna revolucija stilskog izražavanja koja je redefinisala način na koji moda komunicira identitet, emancipaciju i status u popularnoj kulturi. Kroz sezone, serija je uspostavila vezu između mode i unutrašnjeg sveta likova, koristeći odeću kao sredstvo za iskazivanje njihovih strahova, ambicija, pa i stavova. Stilistkinja Patricia Field, vizionarka koja je prepoznala potencijal koji bi moda mogla da ima kada je reč o kreiranju samog narativa. Od second hand komada, pa sve do onih dizajnerskih, Patricia Field u korak je pratila ravijanje svakog karaktera ponaosob.
Hermès Birkin torba koju Samantha očajnički pokušava da kupi
Samantha Jones, nepokolebljiva i odvažna publicistkinja, poznata je po svom glamuroznom stilu i nemilosrdnoj odlučnosti. U jednoj od kultnih scena, Samantha pokušava da kupi Hermès Birkin torbu – statusni simbol koji predstavlja samu srž luksuza i ekskluzivnosti. Ovaj trenutak je prikazao suštinu Samanthinog karaktera: njen nagon za prestižom i spremnost da koristi sva sredstva kako bi ga ostvarila. Čekanje na Birkin torbu, postala je metafora za Samanthin napor da zadrži korak s elitom. Hermès torba nije samo modni dodatak; ona simbolizuje status i svet kojem Samantha teži. Patricia Field nam je, kroz ovu scenu, pokazala ne samo koliko daleko Samantha može otići radi uživanja u luksunim komadima, već u kojoj meri moda može postati oruđe za ostvarenje identiteta i socijalne moći.
J’adore Dior majica koju nosi Lucy Liu
U istoj toj epizodi, Samantha Jones upoznaje glumicu Lucy Liu koja se pojavljuje u kultnoj majici s natpisom J’adore Dior, a ovaj jednostavni komad brzo postaje globalni fenomen. Majica je oličenje ranih 2000-ih kada je logomanija bila u punom jeku, a dizajneri kao što je John Galliano redefinisali su Dior sa svežim, mladalačkim stilom. J’adore Dior majica nosi dvosmislenost, spajajući luksuzni brend s dozom ironije i urbanosti, što je savršeno odgovaralo raspoloženju tog vremena. Kroz Lucy Liu, Field je pokazala kako jednostavan komad može postati moćno oruđe društvenog statusa i kako moda može biti i izraz stava, a ne samo estetike. Na kraju epizode, gorepomenuta Birkin ipak završava u rukama Lucy Liu.
Fendi Baguette torba koju nosi Carrie Bradshaw
Ništa ne definiše stil serije “Sex and the City “više od scene u kojoj Carrie Bradshaw nosi svoju Fendi Baguette torbu. Ova torba postaje ključni deo njenog imidža. Kultna scena u kojoj lopov uzima torbu, a Carrie ga ispravlja rekavši: „It’s not a bag, it’s a Baguette,“ postala je antologijski momenat u pop-kulturi. Patricia Field je implementiranjem ovog komada pokazala kako modni dodatak može postati sinonim za ceo životni stil, noseći sa sobom priču o ženama koje se ne boje da kroz modu izraze sopstvenu ličnost. Fendi nije bio samo jedan od luksuznih brendova u garderoberu Carrie Bradshaw, već je veoma brzo postap ključan deo modne priče koju je reditelj Darren Star nastojao da ispriča. U prilog ovome govori i nova Fendi reklama u kojoj Sarah Jessica Parker ponavlja svoju čuvenu rečenicu i serije.