Sada čitate
Ovo su naši omiljeni dizajnerski komadi iz serije “Sex and the City”

Ovo su naši omiljeni dizajnerski komadi iz serije “Sex and the City”

Serija “Sex and the City” je bila svojevrsna revolucija stilskog izražavanja koja je redefinisala način na koji moda komunicira identitet, emancipaciju i status u popularnoj kulturi. Kroz sezone, serija je uspostavila vezu između mode i unutrašnjeg sveta likova, koristeći odeću kao sredstvo za iskazivanje njihovih strahova, ambicija, pa i stavova. Stilistkinja Patricia Field, vizionarka koja je prepoznala potencijal koji bi moda mogla da ima kada je reč o kreiranju samog narativa. Od second hand komada, pa sve do onih dizajnerskih, Patricia Field u korak je pratila ravijanje svakog karaktera ponaosob.

Hermès Birkin torba koju Samantha očajnički pokušava da kupi

Samantha Jones, nepokolebljiva i odvažna publicistkinja, poznata je po svom glamuroznom stilu i nemilosrdnoj odlučnosti. U jednoj od kultnih scena, Samantha pokušava da kupi Hermès Birkin torbu – statusni simbol koji predstavlja samu srž luksuza i ekskluzivnosti. Ovaj trenutak je prikazao suštinu Samanthinog karaktera: njen nagon za prestižom i spremnost da koristi sva sredstva kako bi ga ostvarila. Čekanje na Birkin torbu, postala je metafora za Samanthin napor da zadrži korak s elitom. Hermès torba nije samo modni dodatak; ona simbolizuje status i svet kojem Samantha teži. Patricia Field nam je, kroz ovu scenu, pokazala ne samo koliko daleko Samantha može otići radi uživanja u luksunim komadima, već u kojoj meri moda može postati oruđe za ostvarenje identiteta i socijalne moći.

J’adore Dior majica koju nosi Lucy Liu

U istoj toj epizodi, Samantha Jones upoznaje glumicu Lucy Liu koja se pojavljuje u kultnoj majici s natpisom J’adore Dior, a ovaj jednostavni komad brzo postaje globalni fenomen. Majica je oličenje ranih 2000-ih kada je logomanija bila u punom jeku, a dizajneri kao što je John Galliano redefinisali su Dior sa svežim, mladalačkim stilom. J’adore Dior majica nosi dvosmislenost, spajajući luksuzni brend s dozom ironije i urbanosti, što je savršeno odgovaralo raspoloženju tog vremena. Kroz Lucy Liu, Field je pokazala kako jednostavan komad može postati moćno oruđe društvenog statusa i kako moda može biti i izraz stava, a ne samo estetike. Na kraju epizode, gorepomenuta Birkin ipak završava u rukama Lucy Liu.

Sex and the City i omiljeni dizajnerski komadi
Sex and the City i omiljeni dizajnerski komadi

Fendi Baguette torba koju nosi Carrie Bradshaw

Ništa ne definiše stil serije “Sex and the City “više od scene u kojoj Carrie Bradshaw nosi svoju Fendi Baguette torbu. Ova torba postaje ključni deo njenog imidža. Kultna scena u kojoj lopov uzima torbu, a Carrie ga ispravlja rekavši: „It’s not a bag, it’s a Baguette,“ postala je antologijski momenat u pop-kulturi. Patricia Field je implementiranjem ovog komada pokazala kako modni dodatak može postati sinonim za ceo životni stil, noseći sa sobom priču o ženama koje se ne boje da kroz modu izraze sopstvenu ličnost. Fendi nije bio samo jedan od luksuznih brendova u garderoberu Carrie Bradshaw, već je veoma brzo postap ključan deo modne priče koju je reditelj Darren Star nastojao da ispriča. U prilog ovome govori i nova Fendi reklama u kojoj Sarah Jessica Parker ponavlja svoju čuvenu rečenicu i serije.

Sex and the City i omiljeni dizajnerski komadi
Sex and the City i omiljeni dizajnerski komadi
Početak