Da li ste znali da su privesci na torbama toliko popularni da je potraga za ovim trendom na Pinterestu porasla za 240% ove godine? Da, istina je, ceo svet je opsednut torbama sa privescima, i različitim načinima da nešto što svi imaju – načinimo samo našim i autentičnim. No ova pomama se ne završava u 2024. godini nego prelazi i u ’25. Preko Miu Miu, Prade, Balenciage, Coach, Fendi… svi su uhvatili priliku i iskopirali trend privezaka. Čini mi se da dostižemo vrhunac.
Nostalgija
Mnogo toga ima veze sa opsesijom naše generacije da imamo jedinstven stil i ne budemo kao svi ostali. To nas je okupiralo kupovinom vintage garderobe, stalnom potragom za unikatnim komadima i personalizovanjem naše odeće. Zapravo u moru identičnih devojaka na Instagramu (moj algoritam gura devojke, ne momke, izvinjavam se), gde se stilovi i autfiti ponavljaju kao u suludom Matriksu, personalizacija je dobro došla promena.
Ovaj trend potiče iz Azije. Ukoliko ste fan mode koja nam odande stiže, znaćete o čemu pričam. Postoji doza, nazovimo je, infantilnosti koja se prožima kroz različite modne pravce na Istoku. Sve što je kawaii je popularno (kawaii = slatko). Hello Kitty, Manga crteži, mekane igračke samo su neki primeri kawaii obožavanja. No, japanski stil polako preuzima i zapad.
Svedoci smo ponovnog oživljavanja Harajuku stila iz ranih 2000-ih, sa naglaskom na maksimalizam, slojevitost, vintage i DIY.
Dodavanje priveza na torbu unosi element radosti u odevanje. Trenutni dopamine dressing je diskretniji, sa malim, simpatičnim kolekcionarskim predmetima koji vise s naših torbi, podsećajući nas na prijatelje, putovanja ili detinjstvo. Trend privezaka započeo je kao DIY trend a stigli smo do opsesije koja je obuhvatila i luksuznu modu. Kada svi počnu da kopiraju i ponavljaju jedan te isti stil, kada vidimo stotine varijacija, da li je zanimljivo?