U savremenom digitalnom pejzažu, domaći influenseri nisu samo trendseteri i kreatori sadržaja, već i preduzetnici koji kroz svoje side biznise redefinišu koncept uspeha. Njihova sposobnost da iskoriste popularnost na društvenim mrežama i prepoznaju tržišne prilike rezultira kreativnim i inovativnim poslovnim poduhvatima. U svetu gde se granice između ličnog brenda i poslovnog poduhvata sve više brišu, influenseri preuzimaju uloge ne samo promotera već i stvaralaca tržišta. Njihovi side biznisi su živopisna mešavina strasti, inovacije i preduzetništva, pokazujući kako kreativna energija može biti pretvorena u uspešne poslovne modele.
Kroz ove projekte, domaći influenseri demonstriraju da je ključ uspeha u današnjem digitalnom dobu sposobnost prilagođavanja i neprekidne evolucije, dok istovremeno ostaju verni sebi i svojim vrednostima.
Dunja Jovanić / BÉBÉ by Dunja
Brend BÉBÉ by Dunja nastao je iz želje da ženama pruži osećaj komfora i seksepila, čak i u trenucima kada su opuštene kod kuće. Brend je osnovala Dunja Jovanić koja je sa velikom pažnjom učestvovala u svakom aspektu kreiranja brenda. Kao neko ko uživa u jednostavnim trenucima poput ispijanja jutarnje kafe, Dunja je stvorila kolekciju koja donosi radost svakodnevnog života. Cilj brenda je da ženama pruži mogućnost da se osećaju dobro u svojoj koži, bez obzira na okolnosti. BÉBÉ by Dunja donosi novu dimenziju kućne odeće, pozivajući žene da uživaju u svakom trenutku.
Ena Luna / LUENE
LUENE naočare za sunce predstavljaju spoj italijanske ekspertize i kreativne vizije žene koja uvek teži višem. Ovaj brend kombinuje večnu klasiku sa hrabrim i upečatljivim detaljima, pružajući jedinstvenu estetiku. Svaki par naočara pažljivo je dizajniran kako bi onima koji ih nose pružio osećaj luksuza i slobodu izražavanja. LUENE naočare nisu samo modni dodatak; one su manifestacija odvažnosti i elegancije, namenjena onima koji se ne boje da pokažu svoj jedinstveni pogled na svet. Brend LUENE poziva sve da istraže svet kroz drugačiju prizmu, pretvarajući svakodnevne situacije u nezaboravne trenutke.
Vladimir Gašić / Sized
Sized je domaći modni brend osnovan koji je osnovao jedan od predstanika muške mode na domaćoj sceni, a prepoznatljiv je po minimalističkom pristupu i monohromatskom stilu. Ovaj, pretežno streetwear brend, postao je sinonim za kvalitet, a trenerke koje je dizajnirao Vladimir Gašić predstavljaju spoj funkcionalnoti i savremene vizije. Trenerke su izrađene od visokokvalitetnih materijala, a posebna pažnja se posvećuje detaljima, kao što su šavovi i logo, što ih čini savršenim za svakodnevno nošenje.
Una Krlić / Sabbá
Sabbá je brend kupaćih kostima koji je osnovala Una Krlić, poznata influenserka i modna entuzijastkinja. Sabbá kupaći kostimi kombinuju geometrijske i organske forme, stvarajući uravnotežen izgled koji ističe prirodnu lepotu tela. Svaki model je osmišljen s pažnjom na detalje, čime se postiže jedinstven izgled koji odiše sofisticiranošću i elegancijom. Kupaći kostimi su jednostavni, ali sa malim, specifičnim detaljima koji ih izdvajaju od ostalih na tržištu. Sabbá se takođe fokusira na udobnost i kvalitet, pružajući savršen spoj mode i funkcionalnosti. Una, poznata po svojoj ljubavi prema minimalizmu, uspešno je prenela svoju estetiku na Sabbá, stvarajući brend koji ne samo da izgleda dobro, već i inspiriše žene da se osećaju samopouzdano i slobodno u svojoj koži.
Kristina Bekvalac / KLÍN
Kristina Bekvalac je odavno prepoznato ime na domaćoj modnoj sceni, a nedavno je lansirala i brend KLÍN koji predstavlja fuziju dovoljne doze minimalizma i istaknute ženstvenosti. KLÍN kolekcije oslanjaju se na simboliku kruga, naglašavajući jedinstvo i celovitost u svakom komadu. Dizajni su elegantni, jednostavni i istovremeno sofisticirani, omogućavajući ženama da se osećaju moćno i slobodno. Jedna od istaknutih kolekcija, “I AM,” slavi autentičnost i jedinstvenost svakog pojedinca, dok “ALL SUMMER” kolekcija donosi komade u zemljanim i nude tonovima, idealne za letnje avanture. KLÍN kombinuje udobnost i luksuz, stvarajući komade koji su podjednako prikladni za plažu i urbane sredine. Kristina Bekvalac posvećuje posebnu pažnju izboru materijala i detalja, čineći svaki komad unikatan i prepoznatljiv. Kroz KLÍN, ona prenosi svoju viziju mode kao sredstva za izražavanje lične snage i identiteta.
Maja Mitrović / Lost MMind Club
Iza Lost MMind Club fashion koncepta stoji influenserka Maja Mitrović, a ovaj brend je postao prepoznatljiv po svojim oversized majicama i poruci “adventure may hurt, but monotony will kill you”, čime je privukao zajednicu koja deli sličnu životnu filozofiju. Pored toga, Maja Mitrović je prošle sezone predstavila i debitantsku bikini kolekciju poz nazivom Lost MMind BIKINI Club koja je obuhvatala različite nijanse i materijale, a među letnjim must haves našli su se i atraktivni peškiri za plažu.
Mila Stajkovac / The Jet Set Club
Brend The Jetset Club, koji je osnovala mlada influenserka Mila Stajkovac, kategoriše se kao domaći modni brend sa neprikosnovenim fokusom na self-care i wellbeing. Inspiraciju za brend Mila je dobila nakon studija modnog dizajna u Italiji, želeći da prenese estetiku i ligestyle koji je tamo vodila. Njene kolekcije uključuju udobne, ali modrene komade poput cegera, oversized dukseva i majica sa natpisima. Poslednja kolekcija nosi naziv “Ferrari Fever” i inspirisana je svetom Formule 1. Osim toga, brend The Jetset Club natoji da podstakne self love ideologiju kao vodeću misao kreiranja kolekcija.
Zorannah / Zo Beauty
Zo Beauty je brend kozmetičkih proizvoda koji je osnovala poznata prva domaća influenserka i predvodnica ove scene, Zorana Jovanović poznatija kao Zorannah. Brend nudi širok spektar proizvoda, uključujući parfeme, mirisne magle za telo, i proizvode za negu kože. Zo Beauty parfemi, kao što su “Gold” i “Women,” dizajnirani su da prenesu osećaj senzualnosti i samopouzdanja, sa ekstravagantnim mirisnim notama koje doprinose dobroj energiji i pozitivnom raspoloženju. Svi proizvodi su pažljivo osmišljeni i dermatološki testirani, pogodni za sve tipove kože. Brend je dostupan u raznim drogerijama i online prodavnicama, a Zorannah je posvećenost ka razvoju svog brenda usmerila ka proširenju asortiman sa novim proizvodima u budućnosti.
Dušan Petrović / Pozitif
Pozitif je brend čiji je idejni tvorac fotograf i influenser Dušan Petrović. Brend se ističe modernim i minimalističkim dizajnom, s posebnim naglaskom na kvalitet i jednostavnost. Kolekcije obuhvataju streetwear komade, a uveliko je poznato da Petrović veruje u kapsulni garderober, gde nekoliko ključnih, kvalitetnih komada može da izgradi osnovu stila za različite prilike. Brend je poznat po pažljivo biranim materijalima i detaljima. Dušan Petrović brend Pozitif vidi kao kao produžetak svoje kreativne vizije, spajajući elemente umetnosti i mode. Pozitif se brzo etablirao kao prepoznatljiv brend na domaćem tržištu, privlačeći pažnju ljubitelja mode koji cene jednostavne, ali efektne komade.
Tamara Ćosić / Beauty concept LEPA SVAKI DAN
Beauty Concept Lepa Svaki Dan je nastao iz ogromne ljubavi prema lepoti i nezi, pružajući dobar osećaj sopstvenoj koži. Ovaj koncept predstavlja spoj moderne medicine i estetike sa tradicionalnim pristupom nezi, u cilju očuvanja i unapređenja lepote uz maksimalno zadržavanje prirodnog izgleda. Kreiran s jednom željom – da pruži najkvalitetniju uslugu uz maksimalno personalizovan pristup – “Lepa Svaki Dan” postiže vrhunske rezultate u svemu što radi. Prostor je organizovan kao oaza uživanja i mira, gde se mogu uraditi različiti tretmani, od glave do pete, za relaksaciju, ulepšavanje, negu i usporavanje procesa starenja. Verujući individualan pristup, svakoj osobi se kreira poseban plan i preporuke u skladu sa potrebama i željama. U kreiranju protokola učestvovali su i eksterni stručnjaci, a svaki aparat, preparat i član tima su brižljivo birani.