Moncler Genius je kolaborativna inicijativa italijanskog luksuznog brenda pokrenuta 2018. godine. Ovaj projekat je označio pametni strateški pomak, s ciljem širenja van okvira mode. Oblasti kao što su umetnost, tehnologija i performans, postale su prepoznatljivi deo Moncler Genius-a koji je promovisao i izvojio ovaj sportski brend kao pionir autentičnih inovacija. Moncler kolaboracije godinama pružaju ono što čega brendovi danas manjkaju – jak univerzum i maštovitost izvan granica komercijalne mode.
Moncler je poznat pre svega po svojim puf jaknama. Mnogi od nas pamte perjane jakne po tome što su nas zabrinute majke opsednute vremenskim prilikama primoravale da ih nosimo. Međutim, kompanija je uspela da od ovog praktičnog odevnog komada napravi ne samo simbol luksuza, već i kreativnosti. U vremenu u kom moda postaje izuzetno komercijalizovana, ljudima najviše privlači pažnju ono što je najupečatljivije. Da li ćemo zaista zapamtiti još jednu belu Gucci košulju sa revije, ili predimenzioniranu, nenosivu, skulpturalnu verziju jakne koja oduzima dah? Moda predstavlja najlepši oblik eskapizma za mnoge, a Moncler kolaboracije su nam omogućile da se začudimo, šokiramo i isčekujemo svaku narednu.
Na Moncler Genius događaju u Šangaju, brend je predstavio novu fazu svog projekta. Događaj je uključio impresivne vizuelne instalacije, performanse i ekskluzivne kolekcije koje pomeraju granice luksuza. Pored toga na listi zvanica našle su se mnoge poznate ličnosti kao što su Rihanna i A$AP Rocky, Anne Hathaway, Naomi Cambpell, i ostali celebrity saradnici.
Nakon pompeznog događaja gde su poznate ličnosti i brendovi poput Rick Owens-a i Jil Sander prikazali svoje vizije Monclera, odlučili smo da odemo nekoliko godina unazad i predstavimo naše omiljene saradnje. Neke su konceptualne, neke nosive, ali svaka pruža dašak svežine i autentičnosti poštujući DNK obe kuće.