Ove nedelje mode u Šangaju, Moncler predstavlja The City of Genius kao deo Moncler Genius projekta. Zauzimajući prostor od 30.000 kvadratnih metara u Šangaju, The City of Genius će se protezati kroz različite četvrti, od kojih će svaka prikazivati nove kolekcije i iskustva kreirana u saradnji sa Monclerovim kreativnim timom.
Ako je ikada postojao brend koji je usavršio umetnost saradnje, to je Moncler. Projekat je pokrenut 2018. godine od strane vizionarskog izvršnog direktora i suosnivača brenda sa sedištem u Milanu, Rema Ruffinija. Kolaboracije su do sada uključile velika imena i najtalentovanije dizajnere današnjice kao što su JW Anderson i Craig Green.
Moncler je 2023. godine preuzeo britansku prestonicu zajedno sa Pharrellom Williamsom, Rickom Owensom i Roc Nationom. Ovog puta, Moncler poziva novu grupu talenata da odgovore na pitanje: kako vi živite u Genius stilu?
Prostor od 30.000 kvadratnih metara u Šangaju rezervisan je za Moncler kreativne vizije, pri čemu će se japanski dizajner Hiroshi Fujiwara vratiti s novom kolekcijom. Gilga Farm Donalda Glovera i Mercedes-Benz by NIGO takođe će predstaviti kolekcije, dok će LuLu Li, Palm Angels, A$AP Rocky i Willow Smith biti deo Moncler Genius kolaboracije. Pored toga, Rick Owens i Jil Sander predstaviće svoje saradnje sa brendom.
Ovaj događaj predstavlja više od lansiranja proizvoda. To je spoj mašte i luksuza, osmišljen da privuče zajednice koje teže pomeranju granica tradicionalne mode i životnih normi.