Silvia Venturini Fendi, treća generacija porodice koja stoji iza jednog od najprepoznatljivijih luksuznih brendova sveta, zvanično se povlači sa pozicije kreativne direktorke i preuzima ulogu počasne predsednice. Ova tranzicija označava kraj jednog kreativnog poglavlja i otvara pitanje u kom pravcu će se Fendi razvijati u narednim godinama. Silvia Venturini je oblikovala identitet brenda u eri posle Karla Lagerfelda, zadržavajući balans između porodične tradicije, zanatske izvrsnosti i modernog luksuza. Njene kolekcije, od kultnih aksesoara do inovativne ženske i muške mode, pokazale su sposobnost brenda da reinterpretira sopstveno nasleđe bez kompromisa. Vrhunac njenog rada bila je revija povodom stogodišnjice Fendija, koja je spojila zanatsku sofisticiranost sa savremenom vizijom.
Novi generalni direktor, Ramon Ros, prepoznaje značaj kontinuiteta u kreativnom vođenju, ali i potrebu za novom energijom koja bi mogla redefinisati brend. U industriji se spekuliše da bi Maria Grazia Chiuri, bivša kreativna direktorka Diora i nekadašnja dizajnerka u Fendiju, mogla preuzeti vođenje ženske linije. Chiuri poseduje retku kombinaciju iskustva u luksuznim kućama, dubokog poznavanja Fendi DNK i sposobnosti da brendovi pod njenim vođstvom ostvare komercijalni i kritički uspeh. Ipak, zvanična potvrda iz Fendija izostaje. Brend, sada u fazi redefinisanja, stoji pred izazovom: kako spojiti nasleđe, inovaciju i tržišnu relevantnost u svetu luksuza koji je istovremeno konzervativan i hiperkompetitivan. Svaka odluka u narednim mesecima biće pažljivo praćena, jer sledeći kreativni direktor neće samo nastaviti tradiciju – već će oblikovati viziju Fendija za narednu deceniju.