Još jedna nova sezona Emily in Paris, i mi se pitamo zašto je još uvek gledamo. Uz ne preterano kvalitetnu glumu, beskrajno cringe momenata, Emily se još jednom vraća a mi ne možemo da dočekamo razvoj ove beskrajno primamljive životne priče. Sa svojim over the top autfitima, serija nas privlači svojim fokusom na modu i bavljenjem aktuelnim temama. Od početka do danas, postala je ogromna biznis platforma a poslednja sezona nas napada hrpom poznatnih brend dealova.
Svi znamo da su brend dogovori oduvek bili deo televizijske industrije, ali danas više nego ikada, takvi dogovori bivaju promišljeni. Sa ogromnim značajem društvenih mreža, modna industrija poseduje veći uticaj na publiku nego ikada pre.
Brand deals
Prethodne sezone serije pokrenule su trendove i izazvale pomamu za svime – od Kangol kačketa do Rimowa prtljaga. Ova sezona pruža još više prostora luksuznim brendovima, uključujući Ami Paris, Augustinus Bader, Baccarat i Boucheron, kao i Vestiaire Collective.
Globalna publika serije, očarana je luksuznom modom sa kojom ujedno može i da se poistoveti. Popularnost serije je tolika da je prva polovina četvrte sezone dospela na vrh globalne TV liste te nedelje, sa 19,9 miliona pregleda u prva četiri dana striminga. Ovo je dokaz za svaku kompaniju da šta god da žele da plasiraju, imaće široku publiku do koje će poruka doći.
Četvrta sezona uključuje brendove kao što su Carven, Vivienne Westwood, Balmain, Jacquemus, Ganni, Ralph Lauren i Nina Ricci. Kako bi iskoristio momentum, Netflix se ove sezone udružio sa Google Lens. Ova opcija omogućava fanovima da koriste prepoznavanje slika za kupovinu ili pronalaženje sličnih komada koji su prikazani u seriji.
U prvoj epizodi četvrte sezone, Mindy Chen preprodaje roze komplet koji joj je poklonio njen bogati dečko. Ulazi u prodavnicu Vestiaire Collective, gde joj nude 3.000 € za autfit. Kostimografkinja serije, Marylin Fitoussi, redovno nabavlja komade sa Vestiaire-a za seriju u stvarnom životu, tako da je partnerstvo prirodno evoluiralo. Kako bi Vestaire pospešio prodaju na američkom tržištu, nova sezona Emily in Paris donela im je ovom saradnjom priliku za bolju promociju.
U toku sezone videćete promociju Air France, Renault 5, Lillet aperitiv, Samsung fold phone, Vespa, Apple, Kitched Aid bele tehnike, raznih hotela i na kraju Instagrama. Lista klijenata poslednje sezone je nepregledna a u samo prva 4 minuta prve epizode, pronađena su čak 4 product placementa.