Sada čitate
The Weeknd je izbacio spot sniman novim iPhone uređajem

The Weeknd je izbacio spot sniman novim iPhone uređajem

Novi spot The Weeknda za singl “Dancing in the Flames” savršen je primer spoja muzike i inovacija u svetu tehnologije. Snimljen u potpunosti pomoću iPhone 16 Pro telefona, te su korišćenje najnovije funkcije kako bi se proizvelo autentično kinematografsko iskustvo. Spot je deo Appleove dugogodišnje kampanje „Shot on iPhone“, koja ističe kreativni potencijal telefona i služi kao izuzetno uspešan marketinški alat kako za umetnika, tako i za brend.

Tehnička superiornost iPhone 16 Pro

iPhone 16 Pro se predstavlja kao revolucionaran uređaj za snimanje filmova putem mobilnog telefona. Opremljen kamerom od 48 megapiksela i mogućnošću snimanja u 4K rezoluciji pri 120 frejmova u sekundi, uređaj je korišćen za snimanje usporenih scena u ovom spotu. Režiser Anton Tammi i snimatelj Erik Henriksson iskoristili su ove mogućnosti kako bi kreirali scene gde se vreme drastično usporava, omogućavajući prikaz finih detalja, poput pokreta The Weeknda i prirodnih elemenata oko njega. Prema Henrikssonu, cilj je bio da se iskoriste sve tehničke prednosti iPhone uređaja kako bi se postigli snimci koji prevazilaze uobičajena očekivanja za pametne telefone.

Vizuali i naracija

U videu za pesmu “Dancing in the Flames” The Weeknd vozi vintage crveni kabriolet kroz maglovit, snežni pejzaž, uz dramatično osvetljenje. Plavo-narandžasta paleta boja doprinosi mračnoj estetici, dodatno pojačavajući emotivnu težinu pesme. Ključni vizualni trenutak je scena sudara automobila u usporenom snimku, koja savršeno prikazuje sposobnost iPhone 16 Pro uređaja da isporuči visoko kvalitetan video, čak i u izazovnim uslovima. Estetika, koja je karakteristična za The Weeknda, kombinuje teme samoće, tame i unutrašnjeg nemira, stvarajući osećaj dramske napetosti.

Apple je uveliko poznat po svojoj „Shot on iPhone“ kampanji, koja prikazuje impresivne mogućnosti uređaja kroz kreativne projekte. Saradnja sa globalnom zvezdom poput The Weeknda osigurava da se iPhone 16 Pro vidi ne samo kao telefon, već i kao alat za filmske stvaraoce. Kampanja je takođe uključila snimke iza scene, gde su fanovi mogli da vide kako je uređaj korišćen za kreiranje spota. Ova saradnja dodatno naglašava sve veću upotrebu pametnih telefona u profesionalnoj produkciji video materijala, čineći je pristupačnom širokom spektru kreatora.

The Weeknd je pesmu premijerno izveo na rasprodatom koncertu u Sao Paulu, Brazil, čime je dodatno pojačao iščekivanje svog novog albuma “Hurry Up Tomorrow”. Prema najavama, album će biti svojevrsni zaključak priče koja je započeta u prethodnim projektima, sa fokusom na preobražaj i samospoznaju glavnog lika, koga The Weeknd često personifikuje u svojim spotovima i javnim nastupima. Album je već najavljen pesmom „Dancing in the Flames“, koja simbolizuje borbu sa unutrašnjim demonima i pokušaj pronalaska svetlosti u tami​. Očekuje se da će “Hurry Up Tomorrow” zadržati muzički pravac koji kombinuje retro synthwave zvuk sa modernom produkcijom.

Početak