Versace haljina koju je Jennifer Lopez nosila na dodeli Grammy nagrada 2000. godine postala je svojevrsni fenomen. Haljinu je, naravno, dizajnirala Donatella Versace, a pažnju javnosti je privukla zbog svog egzotičnog zeleno-plavog printa i providnog materijala. Imala je dubok V izrez, skoro do pupka, što je u to vreme izazvalo brojne senzacionalističke vesti iako su u svetu visoke mode provokativni krojevi česti. Pored samog dizajna, ono što je haljinu učinilo važnim tehnološkim napretkom jeste način na koji je javnost percipirala. Jennifer Lopez je, tada već poznata, ali ne na nivou svetske zvezde kakva će kasnije postati, svojim izgledom u ovoj haljini izazvala ogroman interes medija i publike. Zeleni Versace postao je simbol smelosti, samopouzdanja i glamura. I inovacija.


Međutim, njena priča se nije završila u svetu mode. Kako je haljina dominirala medijskim naslovima, internet korisnici su želeli ponovo da je vide, te je veliko interesovanje dovelo do masovnih pretraga na Google-u. Ljudi su pokušavali da pronađu prikaz Jennifer Lopez u ovoj haljini, ali tada Google nije imao razvijen alat za pretragu fotografija. Naime, korisnici su dobijali samo tekstualne rezultate, što je izazvalo frustraciju. Google je ubrzo shvatio da postoji zaista velika potreba za vizuelnim pretragama, a upravo je Versace haljina bila ta koja je postavila temelje za razvoj Google Image Searcha.
Haljina je tako postala više od modnog komada—ona je bila (i ostala) katalizator za tehnološku inovaciju. Donatela Versace je kasnije izjavila da je ova haljina promenila i način na koji modna industrija dela unutar digitalnog sveta s obzirom na to da je ubrzala način na koji se moda prenosi kroz medije i internet. Haljina se, čak i godinama kasnije, nalazi u fokusu modnih entuzijasta, a na Versace reviji 2019. godine, Jennifer Lopez je ponovo prošetala pistom u savremenoj verziji iste haljine potvrdivši trajni uticaj ovog dizajna.
Versace haljina iz 2000. godine je postala simbol kako moda može pokrenuti globalne promene. Dok je na početku bila viđena kao hrabri modni izbor, s vremenom je postala ključni element u razvoju tehnologije i vizuelne kulture. Kroz tu priču, postaje jasno da moda nije samo vizuelna umetnost, već i pokretač društvenih promeba koje mogu preoblikovati moderni socijetet.