Da li se nekada osećate zasićeno od mode? Ne znate kako da sklopite autfit, šta novo da kupite, šta vam uopšte pristaje? Da li imamo previše opcija u modi i kako da učinimo nešto što treba da pričinjava radost, opet radosnim? Činjenica je da je moda prisutnija više nego ikada pre. Modom odjednom kao da se bave svi, ili ako se ne bave onda ih makar zanima. Od ekonomiste do prodavaca, svako imaju svoju malu wishlistu artikala o kojima mašta, svako zna šta je Chanel, Dior i kako izgleda Louis Vuitton Speedy. Brzina kojom izlaze nove kolekcije/opcije je postala neverovatna a za one kojima je bitno da prate trendove, verovatno izaziva i napade panike.
Svi imamo previše opcija ukoliko nam to iole budžet dozvoljava. A sa uplivom second hand radnji (ne samo luksuznih, već i onih gde se kupuje na kilo), lakše je obući se nego ikada pre. Količine koje imamo a i želimo postaju besmislene, a lični pečat se itekako gubi. Stilizovanje postaje teže jer smo zbunjeni od svih saveta, influensera i asortimana. Ekspresnim menjanjem trendova više ne znamo ni ko smo, ni šta nam se sviđa.
Brendahashtag
Nemačka influenserka, @brendahashtag, poznata je po svom vrlo upečatljivom odabiru garderobe. Jedine dve “boje” u kojima možete da je vidite su crna i bela. Brenda Weischer postala je big deal u modnom svetu proteklih par godina. Uprkos njenom možda ne prevelikom followingu, stekla je izuzetno veliki uticaj. Njeni pratioci su privrženi fanovi koji uživaju u njenom stilu, humoru i dobrim insajderskim informacijama iz mode. Ono što je Brendu izdvojilo iz mora ostalih influensera je njen stil. Lični Brendini favoriti su luksuzne kuće kao Maison Margiela, Rick Owens, Comme des Garcons, a ona svojim odabirima pripala je grupi cool and edgy.
Kada opisuje svoj stil, brendahashtag govori kako teži ka svedenim formama, čistim linijama, visokom kvalitetu i autentičnosti. Iako u njenom opisu posla stoji influence, ona pametno bira kako ga radi. Ne samo što je uspela da stvori brend od svoje lične estetike koja je specifična, nego je sebi olakšala i posao. Koristeći samo dve boje, ona zaista nema problema da sklapa svoje autfite.
Ograničavajući sebe u svojim shopping pohodima, Brenda kaže kako ne samo što uspeva da uštedi, već smatra kako je fokusiranje na crnu i belu učinilo njen konzumerizam umerenijim. I sami znate, ako sebe limitirate određenim filterima, bilo oni digitalni ili analogni, manje stvari vam oduzima pažnju. Previše opcija jeste problem a pronalaženjem ličnog stila smo na dobrom putu da osvestimo naše loše shopping navike. Sledeći put kada odlučite da presložite svoj orman, odete u kupovinu ili sklopite novi autfit, pronađite reči koje vas opisuju. Shodno tome, napišite listu filtera stvari koje želite/ne želite više da nosite, i postepeno počnite da se ograničavate na neki svoj i poseban način. Baš kao brendahashtag.