Sada čitate
Prada Beauty proizvodi koji su na našoj wish listi

Prada Beauty proizvodi koji su na našoj wish listi

Prada Beauty je lansirala novu kolekciju proizvoda za sve tipove kože koja naglašava prirodnu lepotu.

Nova kolekcija Prada beauty sastoji se od tri esencijalna proizvoda: prajmera, pudera za setovanje i kultnog balzama za usne. Sve to dolazi u prepoznatljivoj zelenoj nijansi brenda. Prada je kreirala ovu liniju tako da odgovara svim tipovima kože. Brend nastavlja sa svojom inovativnom estetikom, započetom prošlogodišnjim lansiranjem Prada Balma, revolucionarnog balzama. Upravo on je brzo postao simbol Prada avangarde u svetu lepote. Sada, brend je proširio svoju ponudu, uvodeći tri proizvoda koji savršeno neguju lice.

Prada Refine Primer je prvi korak u ovoj rutini. Njegova lagana formula trenutno zaglađuje kožu i umanjuje pojavu sitnih bora. Rezultat je nežan mat finiš koji kontroliše sjaj i stvara savršenu podlogu za dugotrajan make-up. Za razliku od klasičnih prajmera, Prada Refine ide korak dalje, sa kompleksom tri kiseline – AHA, BHA i LHA, koje nežno eksfoliraju kožu i poboljšavaju njenu teksturu na duže staze. Pantenol dodatno jača kožnu barijeru, održavajući hidrataciju i zaštitu.

Drugi korak je Prada Reset puder za setovanje, formula koja, iako u upečatljivoj Prada zelenoj nijansi, na koži postaje prozirna i pruža mat finiš koji odgovara svim tonovima i tipovima kože. Njegova lagana formula kontroliše sjaj tokom celog dana. Uz Prada 01 Powder Diffusing Brush, puder se lako nanosi, pružajući ravnomeran i blistav izgled, čak i uz višestruka nanošenja.

Za kraj rutine, Prada Balm ponovo je zvezda kolekcije. Omiljeni balzam Sabrine Carpenter, s prepoznatljivom zelenom nijansom i mat finišem, glatko se nanosi na usne, poboljšavajući njihovu teksturu i hidrataciju. Može se koristiti samostalno ili kao baza za druge proizvode za usta. Obogaćen bifidus ekstraktom i uljem jojobe, balzam neguje i štiti usne. Prada Reset i Prada Balm dolaze u pakovanjima za dopunu, omogućavajući potrošačima znatno smanjenje upotrebe ambalaže. Ovim korakom, brend smanjuje težinu ambalaže do 76 odsto, napredujući u svojoj misiji da minimizira uticaj na životnu sredinu.

Početak