Nadine Ghosn je svetski priznata dizajnerka nakita poznata po svojim luksuznim komadima nadrealističke forme koji transformišu svakodnevne predmete u umetnička dela. Njen pristup dizajnu je inovativan i duhovit, sa komadima poput minđuša “Shut Up/Shut Down” i prstena u obliku hamburgera, koji predstavljaju spoj sofisticiranosti i igre. Njeni radovi često crpe inspiraciju iz običnih predmeta koje reimaginira u 18k zlatu i dragom kamenju, evocirajući osećaj dečije radoznalosti i nostalgije.
Nadrealizam i luksuzni nakit
Nadinein put u svet dizajna nakita bio je nekonvencionalan. Sa poslovnom pozadinom i iskustvom rada u Hermès-u, pokrenula je svoj brend sa ciljem da ospori tradicionalne percepcije luksuza. Njeni komadi nisu samo vizuelno primamljivi, već nose i dublja značenja, često inspirisana ličnim iskustvim.
Nadine Ghosn je postala poznata po svojoj sposobnosti da obične predmete pretvori u luksuzne komade nakita, koristeći visokokvalitetne materijale poput zlata i dragog kamenja. Njeni dizajni su privukli pažnju poznatih ličnosti kao što su Beyoncé i Karl Lagerfeld. Beyoncé je primećena sa njenim minđušama “Shut Up” nakon što ih je kupila u pariškoj prodavnici Colette. Dok je Karl Lagerfeld bio poznat po tome što je nosio njene slušalice mesecima, ne želeći da ih skine.
Jedan od najpoznatijih komada u njenoj kolekciji je “Burger” prsten, koji je postao simbol njenog brenda. Ovaj prsten je rezultat njene želje da običnim predmetima da glamur i luksuz koristeći fine materijale. Inspiracija za njene komade često dolazi iz osećaja radoznalosti i viđenje koje deca imaju prema svetu oko sebe.
Ghosnina sposobnost da obične predmete transformiše u luksuzne komade nakita dovela je do brojnih kolaboracija, uključujući i one sa McDonald’som. Njeni komadi su postali sinonim za kreativnost i inovaciju u svetu luksuznog nakita. Nadine Ghosn nastavlja da izaziva, te donosi osvežavajuću perspektivu unutar industrije luksuznog nakita, inspirišući svoje nosioce da svet oko sebe vide kroz prizmu radoznalosti i lepote.
Nadinein rad je primer kako umetnost i dizajn mogu preoblikovati percepciju svakodnevnih predmeta, donoseći im novu vrednost i značenje. Njeni komadi su ne samo luksuzni, već i evociraju emocije i sećanja, čineći ih posebnim i jedinstvenim za svakog nosioca.