Sada čitate
Dizajner KidSuper predstavio je svoj muzički lejbl

Dizajner KidSuper predstavio je svoj muzički lejbl

Colm Dillane, poznat po svom kreativnom pristupu kroz modni brend KidSuper, otvorio je novo poglavlje u svetu muzike lansiranjem lejbla KidSuper Records. Dillaneov koncept spaja modu i muziku, dokazujući da ove umetnosti mogu koegzistirati u savremenom izrazu kreativnosti. Lejbl je lansiran pesmom “Big in Da Game” u saradnji sa britanskim reperom Giggsom i američkom ikonom Quavom, koja je premijerno izvedena na KidSuper reviji tokom Nedelje mode u Parizu.

Spot za ovu pesmu, režiran u KidSuper studiju, vizuelno prikazuje muzičare u odeći iz najnovije KidSuper kolekcije, čime je modna pista postala dinamična scena. Dillane je izjavio da je muzika uvek imala važnu ulogu u razvoju brenda, koji je ranije već bio povezan sa slavnim imenima kao što su Rolling Stones i Elton John. KidSuper Records takođe pruža prostor za snimanje umetnicima, organizuje zabave povodom izlazaka albuma i sarađuje s muzičarima u izradi stajlinga za njihove turneje i nastupe.

Dillane je, govoreći o razvoju ovog projekta, istakao da je osnivanje muzičkog lejbla bila njegova dugogodišnja ambicija, dok su muzički vizuali i specijalizovana KidSuper merch linija još pre deset godina aludirali na njegovu strast prema ovoj industriji. Ukoliko ste ispratili reviju Louisa Vuittona na kojoj je peval Rosalia, ova teza će vam biti poznata. Giggs je takođe izrazio uzbuđenje zbog saradnje, naglašavajući da pesma “Big in Da Game” simbolizuje spoj različitih kulturnih svetova i umetničkih stilova, britanskog repa i američkog hip-hopa, kroz estetski okvir koji nudi KidSuper. S obzirom na to da Dillane zaista ima jasnu vizuju za istraživanjem novih pravaca, KidSuper Records se priprema da u budućnosti lansira još numera, istražujući inovativne umetničke kolaboracije koje će dalje zbližiti svet mode i muzike.

Početak