Revije pružaju sveobuhvatno iskustvo. Svaki element prezentacije doprinosi stvaranju univerzuma modne kuće, utiskujući identitet i viziju brenda na jedinstven način. Počev od muzike, scenografije do nama najneuočljivijih detalja, svaki deo je kao puzla koju kada sklopite napokon ima smisla. Iako često zanemarena, fashion week pozivnica predstavlja ključni korak u usklađivanju sa vizuelnim pravcem i identitetom brenda. Ona je prvi kontakt sa gostima i naznaka onoga što sledi na pisti. Percepcija brenda se oblikuje i nagoveštava temu i priču nadolazeće sezone.
Danas pozivnice prevazilaze fizičke forme. Digitalne pozivnice otvaraju beskrajne mogućnosti za koncepte i ideje koje modna kuća možda ne može da izrazi u štampanom obliku. Ako je pažljivo osmišljena, digitalna pozivnica može da nosi istu personalizovanu privlačnost kao i fizička.
Fashion week pozivnica kao predigra za ono što nam se sprema
Od modne kuće Balenciaga ne možemo ništa drugo ni da očekujemo. Uvek drugačije i nekonvencionalne, Balenciagine pozivnice su u skladu sa onim što određene sezone poručuju. Jedna od najboljih bila je pozivnica za jesen/zimu 2022, kada su gosti dobili stari iPhone, neki čak i polomljeni, sa detaljima revije urezanim na poleđini. Takođe, tu je bio i svežanj novca za Resort 2023, reviju koja se održala na njujorškoj berzi. Čini se da su novac i džepni predmeti stalna tema, jer je za proleće/leto 2023. Demna svim gostima poklonio novčanik pun svakodnevnih sitnica – francuska lična karta, zgužvani računi, sitniš, lojalti kartice.
Maison Martin Margiela poslao je svojim gostima 3D plastični televizor kao pozivnicu za reviju jesen/zima 2009. godine. Ova fashion week pozivnica u obliku televizora savršeno je odgovarala minimalističkoj estetici kuće i na prednjoj strani nosila je poznate Margieline cifre.
Fendi je zasenio sve svojom idejom za reviju proleće/leto 2021. Pozivnice su bile poslate u vidu paketa paste. Savršen predmet koji, umesto da replicira raskoš skupocenog kolekcionarskog komada, odmah priziva toplu, domaćinsku atmosferu i aludira na duboko gastronomsko nasleđe Italije.
Kreativnost u smišljanju fashion week pozivnica kao da nema granica, jer poslati samo papir u koverti sa adresom je odavno prevaziđeno. Danas se modne kuće takmiče ko će imati vispreniju i viralniju ideju. Ne samo što su pozivnice uvod u spektakl i priču koju nam nova sezona pruža, već se koriste i kao marketing trik. Koliko puta smo samo videli Jacquemus gastromonske pozivnice? Krekeri, vekna hleba, dvopek sa puterom…
Od donjeg veša, kondoma, do kreme za sunčanje, pogledajte kako modni brendovi kroz jednostavnu pozivnicu uspevaju da dočaraju novu sezonu, ostavljajući goste intrigirane i željne da saznaju više.