Da li brendovi pokušavaju da nam privuku pažnju, da li nam se smeju, ili im je i samima dosadio quiet luxury? Ovaj trend viđen je na Louis Vuitton, Bottega Veneta i Coperni revijama za proleće/leto 2025. Kupci multibrend (online i offline) radnji imaju podeljena mišljenja o tome da li će komercijalno zaživeti. Trend jedne nogavice je autentičan, ali da li je nosiv?
Svake sezone brendovi traže nove pristupe krojenju. Ovog puta, Coperni oblikuje trend na senzualniji način, dok Bottega Veneta uvodi drapiranje i slojevitost, dajući ovom izgledu sofisticiraniju dimenziju. Sve više uočavamo opuštene krojeve odela a dizajneri istražuju nove pravce u skladu sa tim. Neki primećuju da se tempo modnog ciklusa ubrzava, a viralne siluete ili stajling trikovi često su samo prolazni hit – zbog čega su oprezni prema trendovima koji ciljaju niche publiku.
Veliki broj buyera procenjuje da ovaj stil neće biti prihvaćen, ali će definitivno biti mala grupa koja će se usuditi da ga ponese. Asimetrija je ključna caka ovog trenda, kreirana na više načina. Victoria Beckham je prikazala sako bez jednog rukava na poslednjoj nedelji mode. Alaia je kreirala asimetričnu drapiranu haljinu a Proenza Schouler asimetrične pletenine. Trend jedne nogavice nije za svakoga. Namenjen je modno odvaženim pojedincima koji se ne libe eksperimentisanja sa proporcijama i siluetama. Na vama je da odaberete u kom obliku ćete da ponesete ovaj trend naredne godine, ali smo sigurni da ćemo ga viđati i u nosivijim komadima. Topovi, suknje i haljine biće ključni komadi za toplije dane.