Tiffany & Co. pokreće kampanju „Ljubav prema našim okeanima” sa ciljem da prikupi više od milion dolara kroz prodaju T by Tiffany Smile narukvica, podržavajući globalne napore očuvanja okeana.
Tiffany & Co. ima novu ekološku inicijativu, „Ljubav prema našim okeanima”, koja ima za cilj da podrži napore očuvanja okeana širom sveta. Ova inicijativa je potpuno posvećena prikupljanju više od milion dolara putem prodaje T by Tiffany Smile narukvica, pri čemu će prihodi ići u korist rada organizacije The Nature Conservancy na zaštiti svetskih okeana. Kampanja „Ljubav prema našim okeanima” predstavlja korak napred u dugogodišnjoj posvećenosti Tiffany & Co. ekološkim problemima, pokazujući predanost brenda očuvanju prirodnog sveta. Ovo je idealna prilika da priuštite sebi kolekcionarski predmet, ali ovog puta za dobru svrhu.
Tiffany narukvice koje čuvaju okean
Tiffany & Co. predstavlja 10 modela T by Tiffany Smile narukvica, dostupnih u 18-karatnom žutom ili ružičastom zlatu, s dijamantima ili bez njih, dok su vrpce napravljene isključivo od recikliranih plastičnih boca izbačenih iz okeana. Za svaku prodatu narukvicu, 100 ili 200 dolara (u zavisnosti od izabranog modela) donira se organizaciji The Nature Conservancy. Od svog osnivanja 2000. godine, Tiffany & Co. Foundation je postigla značajan napredak u globalnim naporima očuvanja okeana. Do sada je uložila više od 38 miliona dolara u projekte očuvanja okeana širom sveta. Ova fondacija je podržala brojne organizacije koje se bore za zaštitu morskih staništa, a njeni napori su doprineli stvaranju i proširenju više od 13 miliona kvadratnih kilometara zaštićenih morskih područja.
Osim finansijske podrške, Tiffany & Co. se takođe angažuje u promociji svesti o problemima s kojima se okeani suočavaju. Kroz saradnju s različitim organizacijama i ulaganjem u filmove kao što je “Chasing Coral”, brend nastoji da edukuje javnost o važnosti očuvanja koralnih grebena i drugih ekosistema. Ukratko, Tiffany & Co. ne samo da stvara prelepe komade nakita već se i aktivno bori za očuvanje okeana, što ih čini liderima u industriji luksuznog nakita kada je reč o ekološkoj odgovornosti.