Sada čitate
Nova Balenciagina kampanja je sve što nismo očekivali od Demne

Nova Balenciagina kampanja je sve što nismo očekivali od Demne

Balenciaga je lansirala novu kampanju pod nazivom “The Characters” koja u fokus stavlja njihove najnovije proizvode, uključujući Rodeo torbu. U kampanji se pojavljuje i Kim Kardashian. A, reklo bi se da nova vizija Demne Gvasalie u potpunosti redefiniše vizuelni identitet brenda kreirajući idealnu fuziju između luksuza i avangarde.

Kampanja “The Characters” je osmišljena kao spoj mode i naracije, gde svaki komad priča svoju priču kroz izuzetne likove koje predstavljaju. Upravo Kim Kardashian, kao globalna ambasadorka brenda, predstavlja idealan izbor s obzirom na to da je njena moć trafsormacije i doza teatralnosti upravo ono što je Balenciagi bilo preko potrebno. Nakon što su modni laici isticali da je Demna odličan marketinški strateg i nimalo dobar dizajner, ovom kampanjom kreativni direktor španske kuće minimalističkim pristupom fotografiji naglasak stavlja na modu kao uzvišenu formu izražavanja koja bez ijedne izgovorene reči govori o svakom karakteru ponaosom.

The Characters je najbolja kampanja modne kuće Balenciaga?
The Characters je najbolja kampanja modne kuće Balenciaga?

The Characters

Jedan od centralnih komada ove kampanje jeste Rodeo torba, koja je već privukla veliku pažnju u modnim krugovima. Torba odiše luksuzom i praktičnošću, izrađena od visokokvalitetnih materijala sa prepoznatljivim dizajnerskim detaljima. Rodeo torba je dizajnirana sa jedinstvenim ciljem multifunkcionalnosti. Kombinuje eleganciju i svakodnevnu upotrebljivost, čime postaje neizostavan dodatak ove (i svake naredne) sezone. Pored Kim Kardashian, kampanja uključuje i druge istaknute ličnosti iz sveta pop kulture koje dodatno osnažuju narativ “The Characters” kampanje poput Isabelle Hupper i Naomi Watts. Iako “The Characters” kampanja ekstravaganciju ostavlja po strani, upravo njen nedostatak učinio je da cela modna scena ponovo usmeri pažnju ka Balenciagi.

Početak