Balenciaga je lansirala novu kampanju pod nazivom “The Characters” koja u fokus stavlja njihove najnovije proizvode, uključujući Rodeo torbu. U kampanji se pojavljuje i Kim Kardashian. A, reklo bi se da nova vizija Demne Gvasalie u potpunosti redefiniše vizuelni identitet brenda kreirajući idealnu fuziju između luksuza i avangarde.
Kampanja “The Characters” je osmišljena kao spoj mode i naracije, gde svaki komad priča svoju priču kroz izuzetne likove koje predstavljaju. Upravo Kim Kardashian, kao globalna ambasadorka brenda, predstavlja idealan izbor s obzirom na to da je njena moć trafsormacije i doza teatralnosti upravo ono što je Balenciagi bilo preko potrebno. Nakon što su modni laici isticali da je Demna odličan marketinški strateg i nimalo dobar dizajner, ovom kampanjom kreativni direktor španske kuće minimalističkim pristupom fotografiji naglasak stavlja na modu kao uzvišenu formu izražavanja koja bez ijedne izgovorene reči govori o svakom karakteru ponaosom.



The Characters
Jedan od centralnih komada ove kampanje jeste Rodeo torba, koja je već privukla veliku pažnju u modnim krugovima. Torba odiše luksuzom i praktičnošću, izrađena od visokokvalitetnih materijala sa prepoznatljivim dizajnerskim detaljima. Rodeo torba je dizajnirana sa jedinstvenim ciljem multifunkcionalnosti. Kombinuje eleganciju i svakodnevnu upotrebljivost, čime postaje neizostavan dodatak ove (i svake naredne) sezone. Pored Kim Kardashian, kampanja uključuje i druge istaknute ličnosti iz sveta pop kulture koje dodatno osnažuju narativ “The Characters” kampanje poput Isabelle Hupper i Naomi Watts. Iako “The Characters” kampanja ekstravaganciju ostavlja po strani, upravo njen nedostatak učinio je da cela modna scena ponovo usmeri pažnju ka Balenciagi.