Revolucionarna ideja iza Sisley Paris Neuraé brenda je da holističkim pristupom uspori emocionalno starenje, a time i starenje kože.
Tokom 10 godina istraživanja, Neuraé Group je otkrio da emocionalna stanja poput umora, tuge i stresa mogu uticati na izgled naše kože. Svako od tih stanja može da ostavi određene posledice. Umor uzrokuje gubitak čvrstine kože i kesice ispod očiju, tuga gubitak sjaja, a stres pojavu finih linija i bora. Naučnici iz Neuraéa su otkrili da neki aktivni sastojci i mirisi kada se nanose lokalno mogu direktno uticati na dopamin i serotonin, ključne neurotransmitere u koži, koji utiču na raspoloženje. Istraživanja su pokazala da bi ovim pristupom moglo da se utiče i na starenje kože.
Koje proizvode Sisley Paris Neuraé nudi?
Umesto jednog prepoznatljivog mirisa, ponuda Neuraé brenda je podeljena u tri različite linije: Joie, Énergie i Sérénité. Svaka linija uključuje hidratantnu kremu i parfem u roll-on pakovanju za poboljšanje raspoloženja, kao i Harmonie serum. Hidratantni serum se izdvaja po svojoj elegantnoj teksturi i osvežavajućem mirisu, čineći kožu svežom i revitalizovanom. Brend funkcioniše kao vrsta izbora, gde korisnici mogu izabrati liniju koja najviše odgovara njihovoj koži i stilu života, dok Harmonie serum služi kao baza.
Tri hidratantne Neuraé kreme
Prema individualnim potrebama kože, korisnici će birati jednu od tri hidratantne kreme. Joie, koja ima teksturu emulzije, tretira beživotnu kožu i poboljšava njen sjaj. Sérénité ima opuštajući i zaglađujući efekat, opuštajući crte lica i pružajući osećaj smirenosti. Konačno, Énergie, koja ima tradicionalnu kremastu teksturu, revitalizuje i učvršćuje kožu, smanjujući znakove umora i iscrpljenosti. Sve tri kreme takođe dolaze u re-fill posudama.
Neuraé parfemi u roll-on pakovanju
Parfemi sastavljeni od mešavina eteričnih ulja i mirisa podstiču blagostanje bilo kada i bilo gde, sa istim neuro-aktivnim sastojcima koji se nalaze u samim hidratantnim kremama. Joie, Sérénité i Énergie mirisi imaju aplikator od ametista, kvarca ili žada, i dizajnirani su kao umirujući ritual.
Brend će biti lansiran u Francuskoj, Italiji, Kanadi, Velikoj Britaniji i Sjedinjenim Američkim Državama. Neuraé će imati nešto pristupačniju cenu od klasičnih Sisley prozivoda i samim tim će biti dostupniji širem krugu potrošača.