Rihanna možda neće uskoro izdati novi album, ali pop zvezda se u potpunosti posvetila svojoj kompaniji Savage x Fenty, koja se bavi donjim vešom i odećom. Njen brend najavio je svoju prvu saradnju sa brendom džinsa Diesel, predstavljajući ograničenu kolekciju brusthaltera, donjeg veša i pidžama.
„Želimo da ljudi izgledaju dobro i osećaju se dobro. Pre svega želimo da se osećate seksi i da uživate u tome” – rekla je Rihanna. Kolekcija obuhvata donji veš, kao i odeću za spavanje, prateći tri ključna estetska principa Diesela: True Diesel, Denim i Utility. True Diesel karakterišu mrežasti materijali i printovi u prepoznatiljivoj Diesel crvenoj boji, dok se Denim kolekcija može pohvaliti plišom i mrežicama u vibrantnim bojama. Utility uključuje čipku i pamuk s grafiti logom. Siluete variraju od korseta, bikinija, čarapa do butina, bodija, brusthaltera, gaćica, majica i šortseva. Svaki komad je ukrašen kobrendiranim Diesel X Savage X Fenty logom. Ova kolekcija označava Dieselov ulazak u svet donjeg veša.




Ograničenu kolekciju prati kampanja snimljena u Toskani. Osmislili su je Dieselov kreativni direktor, Glenn Martens, i Rihanna, a fotografije su prikaz potpunog prihvatanja tela i slobode. Kampanja prikazuje da se pod italijanskim suncem ljudi svih godina, tipova tela, polova i etničkih pripadnosti osećaju lepo i seksepilno u svojim odevnim kombinacijama.
Cene komada kretaće se od 30 dolara pa naviše. Kolekcija je sada dostupna u odabranim Diesel i Savage X Fenty prodajnim mestima, na sajtu savagex.com, kao i na diesel.com.