Američki reper Pusha T zvanično je postao ambasador luksuzne modne etikete Louis Vuitton. Očekivano? Reklo bi se da jeste. Nakon što je Pharrell Williams postavljen za kreativnog direktora pomenutog brenda, hip-hop kultura započela je (ponovnu?) akviziciju modne industrije. Future je zaposeo Lanvin, a reperi neometano šetaju pistama kao svojevremeno supermodeli poput Naomi Campbell i Kate Moss.
Kada je Pharrell predstavio svoju najnoviju kolekciju na Nedelji mode u Parizu, Pusha T ne samo da je prošetao pistom, već je i nastupio sa svojim bratom No Maliceom, ponovno se ujedinivši, posle duge pauze, kao Clipse. Ovaj događaj prekretnica je koja ističe integraciju hip-hop kultura unutar redova visoke mode.
Učešće Pusha T-ja u Louis Vuittonu samo je logičan sled događaja. Asap Rocky je uveliko lice Diora, dok recimo Tyler, the Creator pravi pometnju na sceni svojom linijom Golf Wang, kao i globalnom saradnjom sa brendom Convers. Kanye West postavio je streetwear na vodeću poziciju svetskih trendova, a Travis Scott uveliko vlada ne samo sneaker kulturom već se njegovo delanje ogleda u formiranju brojnih kolaboracija. Između ostalog i one sa Diorom o kojoj se govori i dan-danas.
Sinergija hip-hopa i mode nije samo trend. To je kulturološka promena koja odražava uticaj ovog muzičkog žanra na polju sveobuhvatnog načina života novijih generacija. Njegova hrabrost, kreativnost i autentičnost rezonuju sa vrednostima savremene visoke mode. Ova simbioza ne samo da proširuje vidike luksuznih brendova već i obogaćuje modni pejzaž različitim perspektivama i inovativnim vizuelnim preferencijama. Nova uloga Pusha T-ja u Louis Vuittonu pod Pharrellovim vođstvom signalizira nastavak brisanja granica između muzike i mode, sugerišući da će budućnost one visoke biti ispunjena eklektičim načelima hip-hopa.