Muzičar i dizajner Pharell Williams crpi inspiraciju iz Olimpijskih igara za svoju reviju za Louis Vuitton
Pharrell Williams je svoju četvrtu reviju kao kreativni direktor muške mode za Louis Vuitton održao u vrtovima Unesco zgrade u Parizu. Video podeljen na Instagramu pre revije naglasio je međunarodni karakter lokacije i važnost različitosti. Međutim, kada je revija počela, izdvojila se tema koja je možda bliža onima u Parizu – Olimpijske igre i Evropsko prvenstvo.
Sport je bio sveprisutan u kolekciji, naročito fudbal. Neki modeli su nosili majice sa natpisom “LVFC”, dok je jedan model nosio torbu u obliku fudbalske lopte, prekrivenu poznatim LV monogramom. Drugi model je imao jaknu inspirisanu motokrosom. Važno je napomenuti da je LVMH, matična kompanija Louis Vuittona, sponzor Olimpijskih igara.
Iako su većina luksuznih brendova izbacili krzno iz upotrebe, Williams je nastavio da ga koristi uprkos kritikama od strane PETA-e. Četiri autfita u ovoj kolekciji su sadržala krzno, uključujući dugu bundu sa širokim ramenima i kraće jakne.
Williams je možda jedan od najpoznatijih multitaskera u svetu kulture – kao dizajner, pevač, muzički producent i osnivač brenda za negu kože Humanrace. Nastavlja da bude produktivan na svim frontovima. Kombinacija kulture i mode je ono što je osiguralo njegovo postavljanje kao kreativnog direktora u Louis Vuittonu prošle godine.