Sada čitate
Letnje Olimpijske igre su počele a moda je na svakom koraku

Letnje Olimpijske igre su počele a moda je na svakom koraku

Olimpijske igre započete su u petak kada je Pharrell Williams preneo ovogodišnju olimpijsku baklju, signalizirajući početak Igara. Blizu Ajfelovog tornja, Cynthia Erivo i Ariana Grande, noseći Louis Vuitton i Thom Browne, ušle su u VIP deo ceremonije otvaranja dok su promovisale svoj predstojeći film, “Wicked”. Neposredno pre toga, Lady Gaga je izvela pesmu na obalama Sene, u Dior Haute Couture, dok je francuska pevačica Aya Nakamura (takođe u Dioru) pevala na Pont des Arts. Dior haljina koju je nosila Celine Dion tokom svog nastupa na otvaranju, šivena je 1000 sati.

Istovremeno, najbolji sportisti sveta plovili su rekom u čamcima, predstavljajući svoje zemlje. Uniforme za takmičare kreirane se od strane međunarodnih dizajnera za ovu veoma gledanu priliku.

Letnje olimpijske igre kao kanal za promociju modnih brendova

LVMH, najveći luksuzni konglomerat, dom brendova poput Louis Vuitton, Dior, Chaumet i Tiffany & Co. je premijum partner za ovogodišnje izdanje, označavajući prvi put da je jedna kompanija luksuznih brendova podržala ovo sportsko takmičenje. Sponzorstvo, koje je navodno koštalo 163 miliona američkih dolara, ranije je pripadalo manje glamuroznim brendovima kao što je Visa i Procter & Gamble. To znači da ćemo kroz cele Olimpijske igre viđati modu više nego ikada pre.

Moda je oduvek bila prisutna na Olimpijadi, ali njeno preovlađujuće prisustvo sada deluje kao na steroidima. Poslednjih nekoliko godina dogodio se snažan upliv luksuzne modne industrije u sportski domen. Brendovi poput Loewe, Jacquemus i Palomo Spain su sklopili saradnje sa sportskim brendovima kao što su On Running, Nike i Puma. Ceo tennis-core, leisure-core i ostali, doprineli su popularnosti sportske odeće a samim tim i otvorili mogućnost da tekuće Olimpijske igre budu najmodnije do sad.

Jedan od najvećih sportskih sponzora događaja, Nike, uspostavio je partnerstvo sa Centrom Pompidu, francuskom znamenitošću koja je inspirisala dizajn Air Max 1. U saradnji sa muzejom, sportski gigant je preuzeo celu fasadu zgrade sa projekcijama “Art of Victory” koje ističu njihove dizajne.

Centre Pompidou, Olimpijske igre 2024.

Brend Kim Kardashian, Skims, zvanični je sponzor za donji veš, pidžame i kućnu odeću za tim SAD-a. Od tada je postao tema nekoliko TikTok vlogova sportista koji trenutno borave u Olimpijskom selu.

Početak