Sada čitate
Ove modne kuće lansirale su nove linije parfema

Ove modne kuće lansirale su nove linije parfema

Modne kuće decenijama unazad svoje delanje usmerile su van granica kreiranja odeće, a dizajnerski parfemi postali su svojevrsna opsesija. Upravo zbog toga, svaka nova linija bespogovorno izaziva pažnju javnosti. Vođeni time, istražili smo koji su to parfemi izazvali najviše govorkanja među ljubiteljima jedinstvenih olfaktivnih iskustava.

Prvi primer je svakako modna kuća Acne Studios. Naime, predstavila je svoju prvi ikada liniju parfema i to u saradnji sa čuvenim francuskim parfimerom Fredericom Mallem. Ovaj potez označio je izlazak iz zone konfora švedskog brenda koji je do skoro mogao da se pohvali isključivo prestičnim kolekcijama odeće. Širenje tržišta, kao i same oblasti poslovanja značajan je korak za Acne Studios. A, ova poslova etika svakako nije napoznata muzičkom producentu i modnom magu Pharrellu Williamsu. Njegovo delanja na poziciji kreativnog vođe Louisa Vuittona istražuje i sfere različitih mirisnih nota sa ciljem predstavljanja prvog LVERS parfema. Njegova prepoznatljiva estetika jasno je vidljiva na samoj bočici. A, ovi dizajnerski parfemi dolaze, očekivano, u malom luksuznom koferu.

Dizajnerski parfemi o kojima se priča

Acne Studios par Frederic Malle, parfem kreirala je Suzy Le Helley i kombinuje aldehide sa cvetnim notama ruže, ljubičice i cveta narandže, uz gurmanske akcente vanile i breskve, te osnovu od sandalovine, belog mošusa i tamjana. Aldehidi su posebno istaknuti u ovom parfemu, što je karakteristično za stil Frédérica Mallea.

Dizajnerski parfemi o kojima se priča

Parfem nazvan LVERS kreiran u saradnji sa parfimerom Jacquesom Cavallier-Belletrudom. LVERS je dizajniran tako da poštuje tradicionalne kodove Louis Vuittona, ali i da ruši očekivanja uklanjanjem ograničenja rodno specifičnih mirisa, stvarajući neutralni parfem ispunjen drvenastim notama kedra i sandalovine.

Početak