Modne vesti donose uzbudljive novosti iz sveta stila i luksuza. Od inovativnih saradnji, kao što su Ganni i Barbour, do novih kolekcija brendova poput Diora i Hublot-a, industrija konstantno inspiriše. Social Club prati neočekivane trendove a danas još jednom donosimo 5 novih vesti na našem radaru.
Novi Dior Caro ranac
Novi Dior Caro ranac, odaje počast stilu Catherine Caro Dior, sestre Christiana Diora. Izrađen od glatke kože sa prepoznatljivim Dior motivom, kombinuje luksuz i praktičnost. Ovaj svestrani komad, ukrašen zlatnim inicijalima i podesivim kaiševima, dostupan je u crnoj, puder-bež i teksas plavoj boji, u dve veličine.



Hublot x Takashi Murakami
Modne vesti donose najnovija kreaciju Hublot satova i Takashija. Najnoviji model je verovatno do sada njihovo najizuzetnije delo. MP-15 Takashi Murakami Tourbillon Sapphire Rainbow preoblikuje umetnikov ikonični cvet sa osmehom kao skulpturu od safira ukrašenu raznobojnim dragim kamenjem i opremljenu prvim centralnim turbijonom Hublot-a. Ograničeno izdanje od samo 20 komada. Cena sata je $340.000.



Ye izbacuje novi merch
Samo nekoliko dana nakon što je Ye na Instagramu podelio sa fanovima zvaničnu naslovnicu svog nadolazećeg albuma Bully, reper je lansirao novu kolekciju merch-a. Koristeći crno-belu fotografiju Daidōa Moriyame, naslovnica albuma je uvećana i nalazi se na crnoj i beloj dukserici dugih rukava. Majice kratkih rukava u crnoj i beloj boji imaju samo naziv albuma BULLY u gotičkom fontu. Na sajtu je Ye takođe pokrenuo prednarudžbine za album, zajedno sa kolekcijom odeće.



Ganni x Barbour
Na prvi pogled, cool girl scandi brend i britanski heritage brend možda nemaju mnogo toga zajedničkog. Međutim, treća saradnja donosi spoj posvećenosti zanatskoj veštini i zemljanim tonovima osveženim razigranim danskim detaljima. Mnogi komadi iz kolekcije izrađeni su od recikliranih materijala. Prve dve kolekcije spojile su prepoznatljiv Ganni print sa Barbour-ovom utilitarnom odećom. Zamislite voskirane jakne sa leopard printom i širokim kragnama od somota, bucket šešire i ogromne šalove. Obe kolekcije su se, naravno, brzo rasprodale, a komadi su se na second-hand sajtovima preprodavali po tri puta višoj ceni.



Gucci-ju i dalje opada prodaja
U najnovijem razvoju situacije oko usporene prodaje, francuski luksuzni konglomerat Kering upozorio je investitore na nagli pad prodaje. Ovu neveselu trku predvodi pre svega Gucci. Izveštaj za treći kvartal pokazao je pad prihoda Gucci-ja za 25% u odnosu na prošlu godinu i ukupni pad prodaje od 16% za sve brendove. Saint Laurent beleži pad prodaje od 12%, a prodaja kod ostalih brendova, uključujući Balenciaga, McQueen i Boucheron, takođe nije ispunila očekivanja.
