Za one koji žive ispod kamena ili im je potrebna osveženje o najpametnijoj platformi za online kupovinu, Lyst okuplja sve modne brendove i prodavnice na jednom mestu. Uz pomoć AI i algoritma koji prati aktivnost korisnika, platforma može da izračuna i prati online trendove, najpopularnije artikle sezone i koje brendove svi vole. Sa indeksom koji izlazi četiri puta godišnje (aka kvartalno), Lyst index prenosi u kom pravcu ide industrija.
Miu Miu je ponovo preuzeo titulu najpopularnijeg brenda na svetu, zamenivši Loewe, koji je imao ovu titulu tokom prošlog kvartala. Kao što se i očekivalo, Alaïa baletanke bile su najpopularniji proizvod. Sa savremenim brendovima koji se nalaze među top 20 na Lyst indexu, potrošači sve više skreću fokus sa luksuznog segmenta, a brendovi poput Skims, Coach, Toteme i Victoria Beckham drže svoje mesto na listi najpopularnijih.
Brend sa najvećim porastom na Lyst indeksu je Ralph Lauren, koji se može pohvaliti povećanjem angažovanja od 151% u ovom kvartalu, zahvaljujući uniformama za Team USA na letnjoj olimpijskoj ceremoniji i brojnim aktivnostima na Vimbldonu i US Openu.
Zanimljivo je da su svi modeli obuće na listi najpopularnijih proizvoda Q3 ravne cipele, što signalizuje porast udobnosti iznad svega ostalog. A ja sam verovala da je do moje preferencije i do toga što sam u tridesetima. Elem, među njima su Puma unisex Speedcat OG patike, čija potražnja je zabeležila šokantni rast od 523% u ovom kvartalu. Ove old school patike nose i poznati poput Troye Sivan i Dua Lipe.

Lista 10 napopularnijih brenova na Lyst indexu za Q3 i nama omiljeni komadi:
- Miu Miu
- Loewe
- Prada
- Saint Laurent
- Alaia
- Bottega Veneta
- Jacquemus
- Gucci
- The Row
- Valentino









