Nakon smrti Virgila Abloha, brend je imao poteškoća da pronađe svoj pravac bez osnivača. Samo tri godine nakon što je u julu 2021. godine kupio 60% Off-White od Virgila Abloha, LVMH ga je prodao. Matična kompanija brenda Off-White predata je kompaniji za upravljanje Bluestar Alliance. Ironično, prodaja je objavljena na rođendan pokojnog Abloha.
Međutim, vizija LVMH-a za Off-White nikada se nije ostvarila. Pokušaj ulaska u luksuznu modu pod novim kreativnim direktorom Ib Kamarom nije uspeo da privuče fan bazu Off-White-a. Čak su i ključni veleprodajni partneri počeli su da povlače brend, kako se tržište ulične mode počelo da menja.
Novi vlasnik brenda je poznat po preuzimanju problematičnih kompanija, što postavlja pitanja o budućnosti pionira luksuzne ulične mode. Finansijski detalji prodaje nisu otkriveni, ali Off-White™ je samo jedan od mnogih brendova pod upravom Bluestar Alliance-a. Čini se, doduše, da se ne uklapa savršeno u trenutni portfolio kompanije, koji uključuje Hurley, Scotch & Soda, Bebe, English Laundry i Brookstone.
Deluje kao da je luksuzno tržište odustalo od Off-White™, jer ako pogledate spisak brendova pod Bluestar Alliance, čini se da je njihova namera da premeste Off-White u niži cenovni rang. Deo primamljivosti kao da je otišao sa Virgilom. Jer nastavak Off-White nasleđa bez njegovog osnivača pokazao se skoro nemoguć. Zajedno sa opadanjem interesa za streetwearom, LVMH više nije video nikakvu finansijsku korist od kompanije. Uz smanjenu potrošačku moć konzumenata i promenu afiniteta u modi, streetwear estetika postala je sve manje profitabilna. Da li je prodaja dobra ili loša vest za die hard fanove, ostaje da vidimo.