Literatura koje istražuju značaj mode predstavlja neiscrpan izvor informacija i neizbežno štivo za sve zaljubljenike u ovu industriju. Knjige o modi, svaka ponaosob, predstavljaju hroniku koja dokumentuje razvoj jedne vizije, koristeći se fotografijama, esejima i intervjuima sa ključnim ličnostima koje su oblikovale identitet modnog izražaja. Ove publikacije ne samo da pružaju uvid u proces kreiranja odeće, već i dublje razumevanje kulturnog i društvenog konteksta koji su oblikovali trendove u različitim periodima.
Naomi In Fashion: Naomi Campbell

Naomi Campbell nastoji da ovekoveči svoju izuzetnu karijeru u modi kroz ilustrovanu knjigu koja prati njenu ulogu u modnoj industriji. U ovoj knjizi prikazana je njena izložba u Victoria and Albert muzeju u Londonu. Naomi mi je lično odabrala svoje omiljene fotografije koje su zabeležili genijalci kao što su Steven Meisel, Peter Lindbergh, Paolo Roversi, Ellen von Unwerth, Arthur Elgort, Karim Sadli i Mikael Jansson. Pored toga, Naomi ističe svoje omiljene dizajnere. Od legendi poput Lagerfelda, McQueena i Versacea do mladih talenata sa afričkog kontinenta kao što su Marianne Fassler i Kenneth Ize. Intervju sa Naomi dodatno obogaćuje ovu raskošnu knjigu
Givenchy Catwalk: The Complete Collections

Dok išćekujemo vesti o novom kreativnom vođstvu, obavezna modna literatura za ovo leto jeste nova monografija posvećena modnoj kući Givenchy pruža sveobuhvatan pregled njenih kolekcija kroz godine. Ova knjiga ističe njenu važnu ulogu u svetu visoke mode. Nakon što je osnivač Hubert de Givenchy predao kormilo 1995. godine Bernardu Arnaultu, John Galliano je prvi preuzeo dizajnersku ulogu, a za njim je usledio Alexander McQueen, koji je kreirao nezaboravne haute couture kolekcije za brend. U poslednjih nekoliko decenija, Givenchy je pod vođstvom dizajnera poput Riccarda Tiscija, Clare Waight Keller i Matthewa M. Williamsa, nastavio da definiše modnu industriju svojim inovativnim pristupom i kreativnim izrazom.
Dior Scarves: Fashion Stories

Ova raskošna knjiga slavi lepotu svilenih marama modne kuće Dior, od prvobitnih kreacija pa sve do danas. U njoj se nalzi više od 400 različitih modela podeljenih po temama, a na samom početku se nalazi i uvodna reč koju je ispisala kreativna direktorka Diora, Maria Grazia Chiuri. Knjiga sadrži i vizuelne narative uticajnih fotografa Brigitte Niedermair i Pola Barila. Pa, i tektsove modnih istoričara kao što su Maria Luisa Frisa, Claire Allen-Johnstone, Elda Danese i Emilie Hammen. Ovo je ujedno i bogata riznica marama koje predstavljaju svojevrsnu hroniku pružajući dublji uvid u njihov istorijski značaj i umetnički izraz.
Gabriel Moses: Regina

Prva monografija o britansko-nigerijskom fotografu Gabrielu Mosesu pruža uvid u njegov talenat za pričanje priča kroz modne fotografije i film. Moses je već sa 18 godina dobio priliku da radi prijekat za Nike. Danas sarađuje s luksuznim modnim kućama Louis Vuitton Dior, kao i muzičkim zvezdama Pharrellom Williamsom i Travisom Scottom. Ova monografija sadrži bogatu kolekciju fotografija koje prikazuju Mosesovu sposobnost za stvaranje atmosfere kroz duboke boje i teksture. Knjiga uključuje i eseje i razgovore s umetnicima kao što su Skepta i Nick Knight. Monografija ističe i Mosesov blizak odnos s porodicom.
Supreme 30 Years: T-Shirts 1994-2024

Knjige o modi ne negoduju ni jednu od najznačajnijih potkultura savremenog društva – hyepebeast. Predstavnih ovog pravca je bespogovorno Supreme koji nastoji da povrati staru slavu brenda. Nakon brojnih kolaboracija američka streetwear etiketa predstavila je i set knjiga Supreme 30 Years: T-Shirts 1994-2024. Ove knjige dokumentuju čuvene kolekcije majica u razdoblju od 1994. do 2024. Svaka knjiga pokriva određeni vremenski period i pruža dublji uvid u značaj ovog komada. Majice su bile ključni element izgradnje identiteta brenda, a njihova prodaja započeta je upravo 1994. Na belim koricama se nalazi prepoznatljiv Supreme box logo.