Kate Spade je iskoristila svoje znanje i interesovanje za aksesoare, pokrenuvši sopstveni brend torbi 1993. godine. Ubrzo je otvorila mali butik u kvartu SoHo na Menhetnu. Njene torbe bile su prepoznatljive po svom modernom, elegantnom izgledu, svetlim bojama i praktičnim oblicima. Danas je brend simbol klasičnih formi, jarkog kolorita i cenama srednjeg ranga koje su često priuštive mladima.
Kate Spade New York se upušta u svet industrije začina sa svojom najnovijom saradnjom. Brend je udružio snage sa Heinzom na limitiranoj kolekciji inspirisanoj kečapom.
Pravo na vreme za leto, poznati njujorški brend objavio je svoju kolekciju inspirisanu kečapom. Komadi poseduju karakteristike oba brenda: ikonografiju Heinza i veseli i uvrnuti dizajnerski pečat Kate Spade. Kolekcija obuhvata torbe, male kožne aksesoare, majice, obuću, priveske, futrole za telefone i još mnogo toga, sve inspirisano ikonografijom Heinza i crvenom bojom kečapa.
„Sa ovom novom linijom condiment couture, uzbuđeni smo što možemo da sarađujemo sa popularnim brendom Kate Spade New York kako bismo odali počast voljenom Heinz brendu,” izjavila je Megan Lang, šef globalne komunikacije i kreativnosti brenda Heinz. „Kate Spade New York deli mnoge vrednosti sa Heinzom — od kreiranja proizvoda najvišeg kvaliteta koji su stručno izrađeni i ne ostavljaju nijedan detalj neobrađen, do iskazivanja prave posvećenosti našim obožavaocima. Zauzvrat, oba brenda imaju neverovatno lojalnu bazu fanova koja prevazilazi generacije.”
Promišljeni detalji u dizajnu čine ove komade nalik na prave kondimente. Od printa na majici do torbica koje liče na poznati uvećani Heinz kečap u kesici. Tim dizajnera je načinio ovu kolaboraciju nesvakidašnje modernom i zabavnom.
Limitirana kolekcija pojaviće se u određenim radnjama širom sveta a možete je pronaći i na oficijalnom sajtu poznatog njujorškog brenda.