Uveliko je poznato da je novi kreativni direktor modne kuće Gucci, Sabato De Sarno, svrgnuo neobuzdani kič Alessandra Michelea i uspostavio davno zaboravljenu eru seksi minimalizma Toma Forda. Njegov doprinos brendu je neosporiv iako bi modni laici pokušali da opovrgnu ovu tezu ističući da prodaja još uvek stagnira. Promena vizuelnog identiteta, pa i same ciljane potrošačke grupe, zahteva strpljenje koje nezaista tekstilna industrija neretko zanemarije. Bilo kako bilo, lični pečat Sabata de Sarna je svakako 509 Rosso Ancora boja koja dominira kolekcijama. Inspirisana je liftom u hotelu Savoy koji predstavlja značajnu etapu same istorije modne kuće. A, sada je laniran i prvi Gucci ruž za usne u ovoj crvenoj nijansi.
Na Gucci Cruise 2025 reviji u londonskom Tate Modern muzeju, modeli su nosili prvi Gucci ruž za usne koji je kreirao Sabato de Sarno za beauty liniju brenda. Reč je o crvenom mat karminu u gorepomenutoj Rosso Ancora nijansi. Make-up umetnica Lucia Pieroni kreirala je svež, prirodan izgled kože lice kako bi ruž bio u centru pažnje. Dok je Duffy bio zadužen za neutralan izgled kose koji govorio upravo o minimalističkom pristupu vizuelnim ideologijama. Ruž pruža kremasti, dugotrajni mat finiš zahvaljujući hidratantnim uljima i voskovima. Ljubitelje brenda obradovaće pakovanje u prepoznatljivoj Ancora crvenoj boji sa zlatnim detaljima.