Miley Cyrus možda sebi kupuje cveće, ali mi bespogovorno kupujemo novi Gucci Flora Gorgeous Orchid parfem iz dobro poznate Gucci Flora linije. Zašto? Zato što nas nove mirisne note vode pravo u Holivud gde u visokim potpeticama koračamo rame uz rame za jednom od najuticajnijih kantautorki savremene pop kulture i lice Gucci Flora departmana još od 2021. godine.
Kao što smo ne tako davno najavili da je Rihanna (neočekivano) postala lice kultne Diorove J’Adore linije parfema, tako je i Miley Cyrus uzdrmala beauty zajednicu novom Gucci Flora kampanjom. Obe umetnice dele ne samo ljubav prema muzici već i duboku vezu sa simbolima prestiža i neprikosnovene vizije luksuza. Dok se Miley penje do vrha Holivudskog znaka u Gucci cipelam sa visokom štiklom, Rihanna prepredeno krije fotografije nove kampanje koja će biti predstavljena tek u septembru. Slučajnost? Ne verujemo u njih. Verujemo u odlične marketinške strategije i beskonačni niz celebrity smicalica unutar modne i industrije lepote.

A, šta je ono što Miley nastoji da promoviše kroz Gucci kampanje, pitate se ponovo? Naime, Miley se posvećuje kreativnosti, muzici i filantropiji kroz svoju fondaciju. Duboko veruje u poštovanje žena i različitost kao izvor inspiracije. Lansiranje Gucci Flora Gorgeous Orchid parfema označava njen umetnički razvoj i angažman za društvene promene. Parfem Flora Gorgeous Orchid,predstavlja novu etapu. Ona ceni Guccijevo uverenje da snaga može suživeti sa nežnošću. Tema koja duboko odjekuje u njenim ambicijama za budućnost.