Ferragamo je lansirao svoju najnoviju kampanju za jesen/zimu 2024, vraćajući se svojim korenima u Firenci. Kreativni direktor Maximillian Davis udružio je snage s poznatim fotografom Juergenom Tellerom, čija je genijalnost posebno istaknuta u ovoj kampanji. Teller, koji često koristi mobilni telefon za snimanje modnih kampanja, unosi dozu realnosti i sirovosti u Ferragamov sofisticirani izgled.
Kampanja je smeštena na nekoliko značajnih lokacija u Firenci, uključujući Palazzo Spini Feroni i Loggia dei Lanzi, spajajući eleganciju s autentičnim životom grada. Iznenađujuće, dizajner Ferragamovog logotipa, Peter Saville, pojavljuje se kao model, što dodatno naglašava kreativnu raznolikost brenda.
Inspirisana “Burnim dvadesetim” godinama prošlog veka, Davisova kolekcija donosi moderne verzije tog vremena s povišenim rubovima, fluidnim tkaninama i ležernim krojenjem. Kaputi i ogrtači skrivaju sjajne kožne komade, lakirane organdie haljine i skulpturalne formalne komade. Iako dominiraju maslinasto zelena, crna i bordo boje, kolekcija se osvežava vibrantnim tonovima kašmira i nenašivene kože.
Obuća odaje počast Ferragamovim arhivama, sa reinventiranim Eva cipelama, baletankama i mokasinama sa četvrtastim vrhom. Kolekcija uključuje i razne kožne dodatke, poput torbi za nošenje u ruci, torbi za nošenje preko tela i crossbody torbi, sve u živopisnim bojama koje se slažu s paletom kolekcije.
Za stilizovanje kampanje zaslužna je Lotta Volkova, koja je unela savremen izgled u kolekciju. Kolekcija je sada dostupna na zvaničnoj Ferragamovoj veb stranici i u buticima.