Sada čitate
David Beckham pokreće novi wellness brend

David Beckham pokreće novi wellness brend

David Beckham planira da investira u wellness brend zajedno sa bivšim glavnim naučnikom NASA-e.

Tokom godina je David Beckham ulazio u razne poslovne poduhvate. Od fudbala i partnerstva sa Adidasom, pa do svoje linije parfema, sopstvenog brenda viskija „Haig Club” i modne linije „House 99″ iz 2018. godine. Takođe je bio ambasador za FIFA Svetsko prvenstvo 2022. godine u Kataru, a i ima mnoge druge saradnje, uključujući sa Sands, Maserati, Panini i Guild eSports. David Beckhamov sledeći projekat je vezan za wellness industriju, koja postaje trend u svetu.

David Beckham & novi wellness brend IM8

Biotehnološka firma Prenetics je 11. jula objavila da je David Beckham postao strateški investitor i suosnivač wellness brenda IM8. U izjavi je 49-godišnji Beckham pohvalio medicinske i fitnes stručnjake koji su doprineli njegovoj profesionalnoj karijeri. „Njihovo vođstvo je bilo ključno za moje zdravlje i dobrobit,” rekao je, opisavši Prenetics kao inovativnu kompaniju. Beckham će takođe biti ambasador ovog brenda.

Iako su detalji o IM8 oskudni, kaže se da je razvijen u saradnji sa bivšim glavnim naučnikom NASA-e. Deni Jeng, izvršni direktor i suosnivač kompanije Prenetics, nazvao je Beckhamovo učešće „transformativnom erom”. “David je oličenje discipline, timskog rada i zdravlja… imamo jedinstvenu priliku da značajno doprinesemo industriji zdravlja i wellnessa”, dodao je.

Beckham je provodio vreme sa deoničarom kompanije Prenetics, profesorom Denisom Lo, i bio je impresioniran kada je saznao za njegovo otkriće neinvazivnog prenatalnog testiranja 1997. godine, kao i njegovim trenutnim fokusom na rano otkrivanje raka. Više detalja će uskoro biti objavljeno na Instagram stranici kompanije.

Foto: Prenetics

Početak