Bodi je popularan i prisutan već godinama. Ono što ga čini omiljenim komadom većine (ne računajući dosadan deo odlaska u toalet i raskopčavanja) je njegova funkcionalnost. Prianja idealno uz telo, ne izvlači se i zbog svoje forme i elastičnosti svakom autfitu daje dozu seksipila. U kolekciji modne kuće Dior za proleće/leto ’24 glavni akcenat bio je na bodijima. Luksuzna kuća poznata po svojim specifičnim, ženstvenim siluetama, i Bar jacket (po kojoj se sam Christian Dior proslavio), na jesenjoj nedelji mode uplivala je u estetiku inspirisanu sportom.
Bodiji, nekada rezervisani za potporu i oblikovanje, postali su statement komadi sezone. Ova reinvencija bodija na modnim pistama poklapa se sa očekivanim porastom potražnje. U poslednjih šest meseci, Net-a-Porter beleži nagli rast interesovanja kupaca za ovaj komad. Možda i ne tolika koincidencija s’ obzirom da komercijalni timovi velikih brendova zasigurno rade punom parom prateći koji su to najtraženiji komadi na internetu.
Uspon bodija za sezonu proleće/leto ’25 odražava šire promene u načinu na koji ljudi danas žele da se oblače. Sve je veća potražnja za svestranim komadima koji se lako prilagođavaju različitim stilovima i prilikama. Od sportske do elegantne estetike, bodi je izuzetno versatilan. Ipak, pitanje je, da li će potrošači biti spremni da investiraju u luksuzne verzije? Pored velikog broja middle range brendova, zašto bismo posegnuli za skupim opcijama?
Tiktok senzacionalizam
Iako bodi kao takav godinama ne izlazi iz mode, pomama na TikToku dovela je do toga da postane još veći hit. Danas socijalne mreže imaju moć da odrede koji će se proizvodi prodavati a koji doživeti flop. U skladu sa online trendovima, luksuzne modne kuće ispratile su potražnju i ponudile nam sijaset dobro dizajniranih opcija. Brend koji je definitivno imao ogroman udeo u popularnosti shapewear odeće je Skims. Neverovatan uspeh kompanije Kim Kardashian doveo je do rađanja mnogih jeftinijih alternativa i ceo svet ne može da se zasiti dobrih basics i underwear komada.
Još jedan faktor koji podstiče popularnost bodija je širi trend mode inspirisane donjim vešom. Prošle sezone su to bile gaćice (setimo se Kendall Jenner). Ove sezone modne kuće poput Mugler i Stelle McCartney su prigrlili čipku i bodije inspirisane korsetima. Na Balenciaga reviji, modeli su nosili bodije sa printom donjeg veša. Ovi komadi, za razliku od klasičnih, jasno se izdvajaju zahvaljujući složenim detaljima.
Kako moda nastavlja da evoluira, tako će se menjati i izgled i popularnost bodija. Ali njegova prilagodljivost, svestranost i kulturni značaj garantuju da će ostati ključni komad modernih garderoba u sezonama koje dolaze.