Asap Rocky i AWGE debitovali su na nedelji mode u Parizu sa svojom prvom modnom revijom. Nazvana „American sabotage“, kolekcija sadrži 30 pažljivo izrađenih lookova, istražujući geto. Uz dizajnersku podršku Joshua Jamala, Bede Marchanda i Coucou Bebe, „Američka sabotaža“ publici pruža uvid u Rockyjev kreativni instinkt i um. Kao Fashion Killa, Rocky se udaljava od konvencionalnih definicija, spajajući zajednicu kroz kulturu.






Uz tri neobjavljene pesme sa Rockyjevog predstojećeg albuma, kolekcija je mesto gde se umetnost susreće sa aktivizmom. Dizajnirana sa svrhom, kolekcija takođe sadrži obuću brenda PUMA, kao i naočare Ray-Ban.
U razgovoru sa Rockyjem pre šoua, multi-talentovani dizajner objasnio je zašto je odlučio da kolekciju nazove „Američka sabotaža“. Objasnio je: „Amerika sama po sebi ima mnogo istorijskih vrednosti… Osvetljavam svoju američku priču, svoju američku horor priču, svoju američku sabotažu.“ Rocky je dodao da bi često sedeo na ulicama Njujorka posmatrajući ljude različitih etničkih pripadnosti i klasa, od bogatih do siromašnih. „Izvlačim inspiraciju iz svega toga… izbeglice, zatvor… Sve to mi je lično poznato i za mene je ovo samo deljenje mog geto ekspresionizma.“

Dizajn cele kolekcije je svakako napravljeni sa svrhom. Sa komadima koji sadrže fraze poput „POLITICAL SATIRE“ i bomber jaknama sa američkim beloglavim orlom i zastavom kao istaknutim motivima, odeća priča Rockyjevu priču. Predimenzionirane siluete su dominantni deo kolekcije, predstavljajući ulične scene u Njujorku. Komadi inspirisani uniformama njujorške policije i hitne pomoći su omaž Rockyjevom konceptu „geto ekspresionizma”. Višeslojnost komada dala je odeći volumen, simulirajući Rockyjev prepoznatljivi modni izraz.
Muzičar je otkrio na događaju da će njegov novi album “Don’t Be Dumb” biti objavljen 30. avgusta ove godine.